لیفت سینه با نخ چیست و چگونه انجام می شود؟

  1. خانه
  2. لیفت سینه با نخ چیست و چگونه انجام می شود؟

لیفت سینه با نخ
لیفت با نخ PDO آخرین درمان انقلابی برای سفت شدن پوست ، لیفتینگ و همچنین کانتور صورت است. با این حال ، در مرکز پوست و بدن ایده آل ، ما می توانیم با استفاده از نخ PDO ، لیفت سینه را با نتایج عالی ارائه دهیم. اگرچه برای همه مناسب نیست ، اما این روش درمانی می تواند جایگزینی شگفت انگیز برای لیفت جراحی سینه باشد.

لیفت سینه با نخ روشی مدرن است که  در کلینیک پوست و بدن ایده آل انجام می شود. این روش لیفت کم تهاجمی بوده و باعث بالا کشیدن و سفت کردن سینه و کاهش علائم پیری در سینه ها  شده و دوره نقاهت جراحی را ندارد.

نخ های ساخته شده از Polydioxanone (PDO) از موادی ساخته شده اند که به مرور در بدن حل می شوند. نخهای PDO ، از طریق سوزن در زیر لایه چربی زیر پوستی قرار داده شده و محکم کشیده می شوند تا بلافاصله سینه های افتاده را بلند کند. وقتی نخ ها در جای خود قرار گرفتند به عنوان “داربست” از ساختار جدید پشتیبانی می کنند و بدن شما شروع به تولید بسته های جدید کلاژن در اطراف هر نخ می کند که با گذشت زمان باعث اثر جوان سازی باورنکردنی می شود.

مرکز پوست و بدن ایده آل یکی از برترین کلینیک های لیفتینگ نخ در تهران است که در آن ما با دستیابی به نتایج زیبا و طبیعی به بیماران خود اجازه می دهیم تا با حفظ زیبایی پیر شوند. لیفت با نخ بدون جراحی در مرکز پوست ایده آل ، جوانی را بازیابی می کند و به شما کمک می کند اعتماد به نفس خود را به دست آورید.

آیا هرکسی می تواند لیفت سینه با نخ داشته باشد؟
همه برای این روش مناسب نیستند ، لیفتینگ پستان فقط برای نوع سینه C-Cups و پایین ترکه شل می باشد مناسب است. لطفاً همچنین توجه كنید كه ما قادر به درمان كسی نیستیم كه قبلاً جراحی پستان داشته است. قبل از هرگونه معاینه ، شما یک معاینه دقیق سینه دریافت خواهید کرد و برای اطمینان از اینکه این روش درمانی برای شما مناسب است ، شرح حال پزشکی گذشته مفصلی گرفته می شود.
شما می توانید امروز مشاوره لیفت با نخ خود را در مرکز پوست ایده آل رزرو کنید

درمان چقدر طول میکشد؟
این روش بسته به تعداد نخ های استفاده شده تقریباً یک ساعت طول می کشد. به طور متوسط برای بالا بردن پستان بین حدود 40 تا 50 نخ لازم است.

چه زمانی نتایج را می بینم؟
مهم است که بتوانیم انتظارات شما از درمان را مدیریت کنیم تا مطمئن شویم که قادر به برآورده ساختن آنها هستیم. اولین اثرات بلافاصله قابل مشاهده هستند ، اما پس از 2 یا 3 ماه ، پس از بازسازی مداوم کلاژن ، بهبود قابل توجهی مشاهده می شود. اثر لیفتینگ پستان با نخ می تواند تا 2 سال دوام داشته باشد.

لیفت سینه

درجات افتادگی سینه

پروسه چقدر طول می کشد؟ دوساعت

درمان در چند جلسه است؟ یک جلسه

بیحسی مورد نیاز است

عوارض جانبی: کبودی، درد ، تورم

کامل شدن نتایج به سه ماه زمان برای تحریک کلاژن سازی نیاز دارد

لیفت سینه چقدر دوام دارد؟ 18 ماه تا دو سال

در صورت داشتن هرگونه سوالی لطفاً با ما تماس بگیرید.

فهرست