لیفت با نخ چیست ، چگونه انجام می شود و چه فوایدی دارد؟

  1. خانه
  2. لیفت با نخ چیست ، چگونه انجام می شود و چه فوایدی دارد؟

لیفت با نخ

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ در جنت آباد مرکزی

لیفت با نخ یک گزینه کم تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است. این درمان با قرار دادن نخ قابل جذب پزشکی در زیر پوست صورت و سپس “کشیدن” پوست به سمت بالا با محکم کردن نخ ، پوست شما را سفت می کند. لیفت با نخ قابل جذب با کمترین زمان بهبودی یک روش کم خطر در نظر گرفته می شود ، اما ممکن است عوارض جانبی مانند قرمزی ، کبودی و تورم ایجاد شود. این روش راحت بوده در مدت زمان ۴۵ دقیقه قابل انجام است و در صورت تمایل می توانید پس از آن دوباره به سر کار برگردید. با وجود یک پزشک آموزش دیده و دارای مجوز ، این روش ایمن و موثر است.

نتایج حاصل از این پروسه از ۱ تا ۳ سال طول می کشد. برای بهترین نتیجه ،  توصیه می شود که این روش را با انواع دیگر روش های ضد پیری مانند هایفو ترکیب کنید.

لیفت با نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ PDO در جنت آباد مرکزی

این روش ، لیفت با نخ بخیه خاردار نیز نامیده می شود ، یک عمل زیبایی است که هدف آن بلند کردن و شکل دهی صورت یا پستان است. در این درمان از نخ بخیه موقت و قابل جذب پزشکی استفاده می شود تا پوست شما را با نخ خاردار به بالا بکشد. لیفت با نخ از  ۳۰ سال پیش وجود داشته است ، اما نوآوری در مواد مورد استفاده برای این نوع لیفت باعث افزایش محبوبیت در سال های اخیر شده است. افراد کاندید این پروسه از اواخر دهه ۳۰ تا اوایل ۵۰ سالگی می باشند. فردی که به طور کلی از سلامتی خوبی برخوردار است و تازه شروع به مشاهده علائم پیری می کند ، ممکن است از تأثیر شگرف لیفت با نخ بیشترین بهره را ببرد. کسانی که به دلیل شرایط پزشکی، بیهوشی عمومی برایشان خطرناک است و نمی توانند لیفت صورت انجام دهند ، ممکن است این روش به عنوان یک گزینه ایمن در نظرگرفته شود.
هزینه لیفت با نخ چقدر است؟
هزینه های پروسه با توجه به محل زندگی شما ، تجربه پزشک شما و تعداد مناطقی که قرار است با درمان خود هدف بگیرید ، بسیار متفاوت خواهد بود. طبق یک محاسبه ، لیفت با نخ به طور معمول ۴۰ درصد از هزینه لیفت صورت با جراحی را دارد. هزینه ها با توجه به بسیاری از عوامل متفاوت است ، اما متوسط ​​هزینه در حدود 3 تا ۸ میلیون تومان است.
پیشانی ، غبغب ، ناحیه زیر چشم و ابرو همه قسمت های صورت شما هستند که می توانند برای لیفت با نخ در نظر گرفته شوند. می توانید همزمان یک منطقه یا چندین منطقه را هدف قرار دهید و هزینه را افزایش دهید. این روش درمانی برای کشیدن و سفت شدن سینه ها ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. این پروسه به بیهوشی عمومی احتیاج ندارند ، بنابراین در هزینه بیهوشی صرفه جویی می کنید. همچنین لازم نیست که برای زمان بهبودی کار را تعطیل کنید. حتی می تواند در وقت استراحت ناهار انجام شود. پزشک شما ممکن است توصیه کند که برای تقویت اثرات لیفت نخ ، روش های درمانی اضافی یا روش های زیبایی مانند بوتاکس یا فیلر را دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که از هزینه های مرتبط با این روش ها مطلع هستید.

مکانیسم لیفت با نخ چگونه است؟
روش لیفت با نخ به دو روش کار می کند. اولی کاملاً ساده است. با نخ های بخیه های حلقوی حل شده در زیر پوست شما ، پزشک می تواند پوست شما را محکم به بالای پیشانی ، گردن یا تنه بکشد. “خارهای” نامرئی و بدون درد به زیر پوست شما چسبیده و نخ با بافت و عضلات شما محکم شده است. پس از قرار دادن نخ خاردار ، پاسخ بهبودی بدن شما شروع می شود. بدن شما نخ بخیه را تشخیص می دهد و تولید کلاژن را در منطقه آسیب دیده تحریک می کند. کلاژن می تواند شکاف های افتاده پوست را پر کرده و قوام بیشتری را به پوست صورت شما بازگرداند.
یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۱۷ ، نشان داد که اثر اصلی روش لیفت با نخ ، محکم تر و با قوام تر نشان دادن پوست است. بعد از یک سال ، با حل شدن بخیه ها ، این اثر شروع به کاهش می کند. با این حال ، یک اثر “جوان سازی” ثانویه وجود داشت که در جای خود باقی ماند و ۳ سال یا بیشتر پس از عمل قابل توجه بود. تحقیقات مربوط به لیفت بانخ ،نشان داد که برای درک تأثیرات طولانی مدت آنها ، تحقیقات بیشتری لازم است ، زیرا فن آوری و روش های ارائه لیفت با نخ همچنان ادامه دارد.
روش لیفت با نخ ممکن است بسته به منطقه ای که هدف قرار داده اید و همچنین تنظیمات پزشک ، روش لیفتینگ کمی متفاوت باشد. تکنیک اساسی معمولاً یکسان است. از شما خواسته می شود در اتاقی که پروسه در آن انجام می شود ، روی تخت دراز بکشید. همانطور که برای جراحی آماده شده اید ، الکل و همچنین بی حسی موضعی به کار می رود. از یک سوزن یا کانول نازک برای قرار دادن نخ ها زیر پوست شما استفاده می شود. قرار دادن نخ ها می تواند ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول بکشد. پس از قرار دادن نخ ها ، کار تمام می شود.

در صورت داشتن هر گونه سوال لطفا با ما تماس بگیرید.

تماس با کلینیک دکتر عسگری

جنت آباد مرکزی، بالاتر از ۳۵ متری مخبری، خیابان پنجم، جنب بانک آینده، پلاک ۱۰۵، طبقه اول
۴۴۴۰۳۲۶۹ – ۴۴۴۷۳۰۶۳
۰۹۳۵۲۸۳۸۹۹۰
فهرست