مزوتراپی چیست، چگونه انجام می شود و چه کاربردی دارد؟

  1. خانه
  2. مزوتراپی چیست، چگونه انجام می شود و چه کاربردی دارد؟

شرایط پوست قابل درمان با مزوتراپی

از دست دادن درخشش پوست
پوست کدر
از دست دادن قوام و کشش پوستی
از دست دادن حجم
خطوط و چین و چروک های سطحی
کم پشتی مو
علائم کشش پوست(اسکار ترک پوستی)

مزوتراپی

مزوتراپی برای جوان سازی صورت ، گردن و زیر چشم در کلینیک پوست ایده آل

این درمان یک روش درمانی غیرجراحی جوان سازی پوست با هدف کاهش مشکلات در صورت و بدن است. از این روش می توان برای جوان سازی صورت ، گردن و زیر چشم و همچنین نگرانی های شایع مانند کم پشتی مو استفاده کرد. درمان های مزوتراپی شامل تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم به مزودرم (لایه میانی پوست) است. این درمان با تقویت تولید کلاژن و الاستین پوست را تغذیه و جوان می کند و متابولیسم پوست شما را تحریک می کند. با استفاده از مزوتراپی در کلینیک دکتر عسگری، مشتریان ما پس از یک دوره تزریق مزوتراپی ، پوست خود را  “پر از آب ، مرطوب ، درخشان ، براق و سفت” خواهند یافت.

مزوتراپی چگونه کار می کند؟

این روش شامل تزریق سطحی مقداربسیار کم اسید هیالورونیک به طور مستقیم به اپیدرم و مزودرم (لایه میانی) است که به تغذیه و جوان سازی ، تقویت فعالیت سلول و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند.
بعد از یک دوره تزریق ، پوست شما مرطوب ، درخشان ، شاداب و سفت به نظر می رسد.
برای موثرتر بودن مزوتراپی ، یک دوره ۴ تا ۶ جلسه ای با فواصل ۲-۴ هفته توصیه می شود
ممکن است بعد از درمان تورم سطحی و جای ریز سوزنها وجود داشته باشد که در طی ۲۴-۴۸ ساعت برطرف می شود. این حالت ممکن است در اطراف ناحیه چشم کمی بیشتر طول بکشد بنابراین گیرندگان خدمات ممکن است به کمی زمان برای بهبودی نیاز داشته باشند.

مزایای درمان مزوتراپی

به طور کلی جوان سازی پوست
سلولیت پوست را کاهش می دهد
پوست شل و آویزان را سفت می کند
با تحریک تولید کلاژن پوست را جوان و شاداب می کند
بهبود چهره و درخشندگی پوست و رنگدانه های پوست را روشن می کند
جلوگیری از چین و چروک و جوان سازی و احیای پوست کدر و خسته
قوام و کشش پوست افتاده دست ها ، دکلته و ناحیه گردن را بهبود می بخشد
با ایمنی کامل همه انواع پوست را درمان می کند
از مزوتراپی برای درمان بسیاری از اختلالات و بیماری های پوستی استفاده می شود. شامل:
درمان آلوپسی (نوعی ریزش مو)
چربی شکم ، پاها و ران ها ، بازوها و صورت را از بین می برد
علائم کشیدگی (ترک) پوست را از بین می برد

سوالات متداول:

مزوتراپی چیست؟
این درمان روشی است که طی آن تزریق های کوچک متعدد به لایه مزودرمال بافت زیر پوست منتقل می شود تا قوام و حجم آن را به مناطقی مانند صورت ، ناحیه چشم ، گردن و دکولته بازگرداند. ما در کلینیک دکتر عسگری از خالص ترین اسید هیالورونیک برای مزوتراپی روز بازار استفاده می کنیم.

درمان چقدر طول میکشد؟
برای اطمینان از راحتی شما حدود ۳۰ دقیقه قبل از درمان از بی حس کننده موضعی استفاده می شود. خود درمان مزوتراپی بین ۳۰-۶۰ دقیقه طول می کشد.

چه شرایطی با مزوتراپی قابل درمان است؟
با تزریق مزوتراپی می توان مجموعه ای از بیماری های پوستی مانند پیر شدن پوست ، خطوط و چین و چروک های سطحی ، زیر چشم ، کم پشتی موها ، استریا(اسکار پارگی پوست ناشی از کشش پوستی در زمان بلوغ یا بارداری) و کم پشتی موها را درمان کرد. برای اینکه بدانید کدام روش مزوتراپی متناسب با نگرانی های پوستی شما است ، با ما مشاوره نمایید.

آیا درمان درد دارد؟
ما تقریباً ۳۰ دقیقه قبل از درمان مزوتراپی شما از بی حسی موضعی استفاده می کنیم تا درد و ناراحتی نداشته باشید.

هزینه درمان چقدر است؟
قیمت های مزوتراپی متفاوت خواهد بود و به اندازه منطقه تحت درمان و مقدار محصول استفاده شده بستگی دارد. قیمت گذاری از 250 هزار تومان برای هر درمان شروع می شود. تخفیف بسته ها به صورت دوجلسه بخر سه جلسه بیا( Buy 3 Get 1 Free) نیز موجود است

چه کسی می تواند درمان مزوتراپی را انجام دهد؟
از آنجا که مزوتراپی یک درمان پوستی پزشکی است ، باید توسط یک پزشک انجام شود. با داشتن اپلیکیشن نقشه در سراسر ایران، جویندگان می توانند کلینیک هایی که مزوتراپی کار می کنند را رزرو کنند.

چه چیزی در طول درمان خود احساس خواهم کرد؟
چند تزریق کوچک با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف در مزودرم در زیر سطح پوست انجام می شود. هدف جایگزینی اسید هیالورونیک است که با افزایش سن از بین می رود.

پس از درمان می توانم چه انتظاری می توانم داشته باشم؟
توصیه می شود بعد از درمان مزوتراپی مدتی را برای بهبودی در نظر داشته باشید. مقداری تورم سطحی را تجربه خواهید کرد که در عرض ۲۴الی۴۸ ساعت برطرف می شود. اگرچه نادر است ، سایر عوارض جانبی احتمالی شامل ظهور برخی از علائم ریزجای سوزن است که طی چند روز برطرف می شود. درمان اطراف ناحیه چشم ممکن است طولانی تر شود – احتمالاً ۵-۷ روز.

مزوتراپی چه تاثیری در ریزش مو دارد؟
علاوه بر درمان چین و چروک و از بین بردن چربی های ناخواسته ، از مزوتراپی برای درمان ریزش مو غیر ارثی استفاده می شود. در این روش عصاره های گیاهی طبیعی ، ویتامین ها یا داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل به پوست سر تزریق می شود.    افرادی که برای درمان ریزش مو تحت مزوتراپی قرارمی گیرند باید بدانند که این روش:                                                            تعادل هورمونی اطراف فولیکول های مو را بهبود می بخشد.
ویتامینها و مواد مورد نیاز مو را تأمین می کند.
گردش خون در موضع مورد نظر را بهتر می کند.
با این حال ، درست مثل سایر کاربردهای این روش ، شواهد ومطالعات در  زمینه درمان ریزش مو با مزوتراپی ناقص است.

برخی عوارض احتمالی بعد از مزوتراپی شامل موارد زیر است که در همه اتفاق نمی افتد و بسته به پزشک، روش کار و نوع ماده ی تزریقی ممکن است ایجاد شود:

  • درد
  • حساسیت
  • تورم
  • خارش
  • سرخی
  • کبودی
  • برآمدگی در محل تزریق
  • حالت تهوع
  • لرزش
  • عفونت
  • زخم
  • تیره شدن پوست در ناحیه ی تحت درمان

آیا درمان مزوتراپی بی خطر است؟

دکتر عسگری به مدت ۱۵ سال در زمینه مزوتراپی و سایر کارهای زیبایی سابقه دارد، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که هنگام درمان با ما ایمن هستید. ما از یک محصول تزریقی هیالورونیک اسید استفاده می کنیم که خالص ترین اسید هیالورونیک برای مزوتراپی است. از آنجا که اسید هیالورونیک به طور طبیعی در پوست یافت می شود و با افزایش سن به طور طبیعی تخلیه می شود ، تزریق آن به مزودرم کاملاً بی خطر است و درمان جوان سازی بسیار موثری را برای خدمات گیرندگان فراهم می کند.

توصیه های قبل از جلسه مزوتراپی

به مدت سه روز قبل از پروسه از مصرف آسپیرین و سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی (NSAID) خودداری کنید ، زیرا این مسکن ها می توانند خطر خونریزی و کبودی در طی مزوتراپی را افزایش دهند.

نتیجه چه مدت دوام دارد؟
برای نتایج مطلوب ، ما دوره ای از ۴-۶ درمان مزوتراپی را توصیه می کنیم. پس از اتمام دوره پیشنهادی ، نتایج می توانند از ۱۲ تا ۱۸ ماه به طول انجامد.
آیا می توانم سایر درمانهای ضد پیری را با مزوتراپی ترکیب کنم؟
مزوتراپی می تواند همراه درمان های جوان سازی اضافی مانند جوان سازی با لیزر ، تزریق ضد چروک و پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) استفاده شود. ما به طور معمول به مراجعه کنندگان کلینیک توصیه می کنیم که برای بهترین نتیجه ، فواصل 2-3 هفته ای را بین درمان های مزوتراپی در نظر بگیرند.

در صورت داشتن هرگونه سوالی لطفاً با ما تماس بگیرید

فهرست